Nové spoty společnosti Kaufland se objeví od středy 21. září v televizi Barrandov, České televizi, na Primě i Nově, nasazeny budou do druhé poloviny října.
„Nová kampaň navazuje na ty předchozí s názvem Z lásky k Česku a tento koncept dále rozvíjí. Pracuje s konkrétními českými dodavateli Kauflandu a jejich produkty,“ říká Filip Matějka Strategist & Project Leader kreativní agentury Feel Concepts.
Dva nové televizní spoty představí skutečné majitele dodavatelských firem Kauflandu – Roberta Vyšatu, pěstitele jablek ze společnosti Sady Tuchoraz, a Iva a Jana Prantlovy, výrobce uzenin z rodinné firmy Prantl.
Koncept a copywriting měla v agentuře na starosti Lucie Waldmannová, art directorem je Jan Tamchyna, režii a kameru obstaral Michael Baumbruck v produkci společnosti Barletta – kromě agentury tedy tentýž tým jako v případě předchozích spotů Z lásky k Česku.
„Spolupráce s agenturou Glanzer + Partner nadále setrvává, ovšem na jiných projektech, “ řekl Strategii tiskový mluvčí společnosti Kaufland Michael Šperl.