Proč se držet při zemi? Škoda spustila kampaň na nový Rapid

Škoda zahajuje kampaň na novinku letošního podzimu – model Rapid Spaceback

Škoda zahajuje kampaň na novinku letošního podzimu – model Rapid Spaceback

Škoda zahajuje kampaň na novinku letošního podzimu – model Rapid Spaceback. Bude probíhat v říjnu a v listopadu a využije všechny komunikační kanály. Vzhledem k cílové skupině bude důležitou roli hrát především internet a sociální média, kde autoři kampaně pracují s netradičními formáty. Součástí první fáze kampaně byla i účast automobilky na Designbloku.

Televizní kampaň byla zahájena v minulém týdnu. Nasazeny byly desetivteřinové spoty, jejichž cílem bylo zaujmout a upoutat pozornost široké veřejnosti. Od dnešního dne už běží spot třicetivteřinový. Hlavním claimem kampaně, který propojuje nejen televizní spot, ale i další formáty, je: „Proč se držet při zemi?“. Vedle standardních televizních spotů budou nasazeny také sponzorské vzkazy.

Podívejte se na nový spot:

Všemi dalšími kanály prolne stejný motiv jako v televizi. Kampaň poběží v tištěných médiích, především pak ve společenských, lifestylových a automobilových titulech, nejčastěji na dvoustránkových a celostránkových formátech. Dále bude využito rádio a OOH. Z netradičních OOH formátů je možné zmínit například velkoformátový branding Národního divadla.

V kampani na nový Rapid budou využity i venkovní plochyV kampani na nový Rapid budou využity i venkovní plochy

Svoji roli bude hrát internet a sociální média. Byla vytvořena stránka MůjRapid.cz, která mapuje smdesátiletou historii vozů Rapid od úplného počátku až po současnost. Cílem je provázání „kultu Rapidu“ se současným modelem a to formou příběhů, vyprávění majitelů, domácích videí, nebo exkluzivních archivních fotografií. Každý týden jsou na stránkách zveřejňována videa, která uživatelům rozkrývají, co kult vozů Škoda Rapid znamená a jaký je nový Rapid Spaceback.

Mikrostránka Mujrapid.cz mapuje historii RapiduMikrostránka Mujrapid.cz mapuje historii Rapidu

Mikrostránka nabízí také virtuální testovací jízdy s propojením na Google StreetView a odkazuje na soutěž o nový Rapid, která bude v těchto dnech spuštěna na Facebooku. Soutěž bude založena na principu 3D konfigurátoru. Uživatelé na 3D modelu budou moci vytvářet svůj vlastní design vozu Rapid Spaceback.

Facebook Škoda je provázán také s videi na kanálu YouToube, která mají v současné době více než 1 300 000 shlédnutí. Využity budou také netradiční formáty bannerů, cílená reklama na Facebooku nebo QR kódy, které odkazují na interaktivní mobilní katalog. S digitální kampaní vypomáhá agentura Zaraguza. Produkci videí o kultu Rapidu zajistila česká agentura RB Production.

Informace o televizním spotu:

Zadavatel: Škoda Auto
Příprava kampaně: Leagas Delaney
Kreativní ředitel: Hermann Waterkamp
Account manager: Esther Gibbons
Produkce TV spotu: Stillking
Režie: Pleix

O značce Škoda se dočtete také zde: