První ročník soutěže Fénix o nejlepší firemní publikaci zná vítěze

Borovanská,  PR Klub

Borovanská, PR Klub

V oblasti tištěné publikace a on-line byly vyhlášeni vítězové prvního ročníku soutěže Fénix content marketing. Projekt se zaměřuje na propagaci obsahového marketingu.

V kategorii B2B časopisy se stal vítězem časopis Gastro společnost Makro Cash&Carry ČR, který magazín připravuje ve spolupráci se Salt&Pepper Agency. Vítězem mezi B2C časopisy je Rodinný pivovar Bernard s magazínem Vlastní cestou. Jednorázová média ovládl Magazín mladého zdravotníka Českého červeného kříže. Titul je připravován ve spolupráci s Boomerang Publishing.

“První ročník se nesl v duchu oslav “papíru”, díky kterému jsme mohli zhodnotit okolo 7000 stránek textů v přihlášených magazínech a díky kterému přežívají po stovky let ty nejlepší texty po celém světě v Knihovnách, i my máme tu svojí, Knihovnu firemních publikací,” vysvětluje za oganizátory Kateřina Borovanská.

Mezi B2C novinami patří prvenství Times Costa Coffee od Best Coffee, na jehož tvorbě se podílí Corporate Publishing. B2E časopisy ovládl SOMOS od Telefónica Czech Republic. Mezi B2E noviny skončil na prvním místě Horník OKD. Statistika a my Českého statistického úřadu se stal vítězem kategorie Časopisy státní správy, veřejného a neziskového sektoru. Noviny státní správy, veřejného a neziskového sektoru patří Brněnskému metropolitanu. Výroční zprávy vyhrála Česká pojišťovna, které s přípravou publikace pomáhal B.I.G. Prague.

Kategorie Sociální profil a kampaň má vítěze ve straně TOP 09. Mobilní aplikace ovládl Rossmann a Newsletter Novinky společnosti T-Mobile, které mobilní operátor připravuje s agenturou FG Forrest. Prvenství v kategorii Webové stránky patří redesignu prémiového magazínu o financích Finmag.cz společnosti Partners Media.