RTB House uvedl v posledních dvou letech svoje řešení na několik desítek evropských trhů a nyní míří do Asie a Pacifiku, které disponují enormní obchodní kapacitou, žijí zde více než čtyři miliardy lidí, z toho 1,5 miliardy je internetová populace a miliarda uživatelů sociálních sítí.
„Dálný východ a celá oblast Asie a Pacifiku je pro firmy operující v online a e-commerce sféře nesmírně atraktivní. Tento region už není vnímán pouze jako turistická destinace, ale jako místo s nepřebernými možnostmi podnikání. Proto se RTB House snaží využít této šance a potenciál Asie a Pacifiku aktivně využít k realizaci nových projektů,“ říká Vladimír Houba, regionální ředitel RTB House.
Koordinaci obchodních aktivit v novém regionu má na starosti nový Managing Director Asia & Pacific Jakub Ratajczak. Ten působil předchozích šest let mimo jiné v několika firmách skupiny Grupa Integer.pl a jako konzultant v několika dalších společnostech.