RTB House míří s displejovou reklamou do Asie

RTB House pracuje s displejovou reklamou

RTB House pracuje s displejovou reklamou Zdroj: archiv

Agentura RTB House, která se specializuje na displejovou reklamu, vstupuje od října tohoto roku na trh Asie a Pacifiku. Všechny obchodní aktivity v nových regionech budou v rukou Jakuba Ratajczaka, který od září nastoupil na novou pozici Managing Director Asia & Pacific.

RTB House uvedl v posledních dvou letech svoje řešení na několik desítek evropských trhů a nyní míří do Asie a Pacifiku, které disponují enormní obchodní kapacitou, žijí zde více než čtyři miliardy lidí, z toho 1,5 miliardy je internetová populace a miliarda uživatelů sociálních sítí.

„Dálný východ a celá oblast Asie a Pacifiku je pro firmy operující v online a e-commerce sféře nesmírně atraktivní. Tento region už není vnímán pouze jako turistická destinace, ale jako místo s nepřebernými možnostmi podnikání. Proto se RTB House snaží využít této šance a potenciál Asie a Pacifiku aktivně využít k realizaci nových projektů,“ říká Vladimír Houba, regionální ředitel RTB House.

Koordinaci obchodních aktivit v novém regionu má na starosti nový Managing Director Asia & Pacific Jakub Ratajczak. Ten působil předchozích šest let mimo jiné v několika firmách skupiny Grupa Integer.pl a jako konzultant v několika dalších společnostech.