RTB House využívá zájmu o displejovou reklamu

Tablety

Tablety Zdroj: archiv

Mezinárodní technologická společnost RTB House, která se věnuje displejové reklamě přesně uzpůsobené potřebám klientů, plánuje nové služby.

V roce 2014 spravovala společnost RTB House pro svoje klienty z oboru e-commerce celosvětově 1300 projektů, které dosáhly 42 miliard zobrazení a přinesly 113 milionů kliknutí. Kampaně více než 80 klientů z České a Slovenské republiky vygenerovaly 5,4 milionu kliknutí.

„Situace na trhu nutí zadavatele optimalizovat využití reklamních rozpočtů a nástroje postavené na technologii RTB jsou pro tyto účely ideálním řešením. To se týká nejen e-shopů, ale také výrobců a zástupců značek, kteří pomocí programatického nakupování získají daleko větší a přímější možnosti práce s online zákazníky,” domnívá se Vladimír Houba, regional commercial director RTB House.

Společnost rozšířila svou nabídku i o další službu založenou na programatickém nakupování – Tandem Effect. Ten je určen přímo pro inzerenty z řad výrobců a zástupců značek a umožňuje jim realizovat nevýkonnostní reklamní kampaně přímo cílené na online zákazníky, kteří mají aktuální zájem o propagovaný druh produktů.

RTB House v loňském roce realizovala kampaně postavené na technologii Tandem Effect pro 90 klientů v Polsku, Rusku a Maďarsku, dále na Ukrajině a Slovensku. Společnost zajistila reklamní kampaně pro klienty ze sektoru elektroniky, domácích spotřebičů a telekomunikací. Mezi její zákazníky patří např. Bosch, Samsung, Asus, Panasonic a LG.