Samsung láká v kampani na stovku UHD televizí

Kampaň Samsungu

Kampaň Samsungu Zdroj: Samsung

Petr Novotný , Strategie
Hlavní letní promoakce Samsungu láká na nákup smartphonů Galaxy S7 a S7 edge soutěží o 100 UHD televizorů. Speciální nabídka, za kterou stojí lokální interní tým značky, trvá až do poloviny srpna.

V rámci podpory prodeje prémiových smartphonů Galaxy S7 a S7 edge, které jsou na českém trhu od března, mají jejich noví majitelé šanci získat UHD televizor Samsung o úhlopříčce 55 palců a s rozlišením 4K. Stačí, aby se po koupi zaregistroval na www.samsung-bonus.eu a po přihlášení co nejrychleji a správně odpověděl na čtyři soutěžní otázky. Nabídka trvá od konce června do 14. srpna, a pokud nemá zákazník štěstí v daném týdnu, může se přihlásit zase další pondělí a soutěží znovu.

V šesti týdenních kolech se bojuje o 14 televizorů, v posledním, sedmém týdnu pak dokonce o 16 přístrojů. Ve hře jsou tak ceny za čtyři miliony korun.

„Soutěž je hlavní promoakcí Samsungu pro léto 2016 a jako taková je spojená s letními tématy – olympijskými hrami, fotbalem a sportem obecně.“ řekl Strategii Roman Šebek, ředitel divize mobilních zařízení ve společnosti Samsung Eletronics Czech and Slovak.

Ultrasymbióza

Kampaň běží ve značkových prodejnách Samsung, v onlinu a přímé komunikaci a v komunikaci partnerů Samsungu, kteří rovněž využívají online, instore a direct marketing. Za celou (lokální, nikoli globální) akcí stojí místní interní tým značky.

„Spotřebitelské soutěže se dlouhodobě těší velké oblibě a my jsme přesvědčeni o tom, že fungují. U našich partnerů jsme se setkali s velice pozitivními reakcemi. Očekáváme, že podobně budou reagovat i naši zákazníci,“ věří Šebek.

„Samsung Galaxy S7 a S7 edge svým uživatelům přinášejí dokonalý zážitek z focení a pořizovaní videí, a to i v UHD kvalitě. Kombinace s našimi UHD televizory umožňuje sdílení zážitků na velké obrazovce v té nejlepší kvalitě. Věříme, že touto akcí přilákáme i ty zákazníky, kteří koupi nejlepšího smartphonu současnosti stále zvažují,“ dodává Šebek.