Sazka spustila novou kampaň na Šťastných 10

Kačky pro štěstí

Kačky pro štěstí Zdroj: archiv

Sazka připraví letos několik nových kampaní, první novinku spustila 10. ledna. Je opět z dílny VCCP.

Dva nové spoty Sazky cílí na nové hráče, začátečníky, kteří o hře Šťastných 10 zatím příliš nevědí, ve věku 25–40 let. Jsou to hlavně lidé, kteří v loterii oceňují dobrý poměr mezi vkladem a možnou výhrou.

V televizní reklamě je využita práce s 3D animací zasazenou do reálného prostředí. Součástí mediamixu je i tisk, rádio, digitál a OOH. Reklamní agentura, která na spotech pracovala, je VCCP, produkci zajistilo Boogie Films, výrobu Platfik.

Kampaň bude dlouhodobá, Sazka s ní počítá na celý rok 2015 s tím, že postupně budou přibývat nové exekuce a v únoru i další cílová skupina.