Stará myslivecká zahájí v říjnu novou kampaň

Obchodní řetězce začaly po vyhlášení zákazu tvrdý alkohol z prodeje ihned stahovat.

Obchodní řetězce začaly po vyhlášení zákazu tvrdý alkohol z prodeje ihned stahovat. Zdroj: ctk

Společnost Granette & Starorežná Distilleries přichystala společně s agenturou Comtech změnu komunikační strategie nápoje Stará myslivecká. Značka se od října objeví na televizním kanálu Prima Group a dále také například v outdooru.

Režie televizního sponzorského odkazu se ujal Daniel Růžička - nositel 35 Zlatých louskáčků, ale i dlouhé řady ocenění z významných festivalů, ať už jde o Golden Hummer nebo třeba Golden Drum. Růžička si pro natáčení vybral Muzeum Stará Čistírna v Praze – Bubenči. Stará myslivecká chce navázat na svoji téměř dvousetletou tradici. Předmětem sponzorských vzkazů je současně i prezentace, že Stará myslivecká má rozdílné chutě.

Kromě televizních odkazů Staré myslivecké je připravená i outdoorová kampaň. Dále dojde také na speciální projekty na internetu a komunikační řešení pro segment Horeka.