„Do televize nejdeme, ale jinak jsme snad v každém mediatypu“, řekl ředitel Vinařského fondu Jaroslav Machovec. Vizuál husy s lahvemi mladého vína navržený kreativci komunikační agentury Comtech se objeví na billboardech, internetu a v printu, pro eventy byly vyrobeny rollery a plakáty, vinárnám je určena sada POS materiálů včetně oboustranné visačky na dveře „Svatomartinské: Otevřeno/Vypito“. Mladé víno má stránku na Facebooku i aplikaci pro iPhone.
Tak, jak se zvyšuje počet producentů (loni jich bylo 90), tak se rozšiřuje počet míst, kde se mladé víno podává i počet eventů ve městech (v Praze na nám.Jiřího z Poděbrad, v Brně na nám. Svobody, v Bratislavě na nám. SNP), v pražském Paláci Kinských proběhne i festival stovky Svatomartinských vín. „Mám pro všechny milovníky vína tři dobré zprávy“, dodává Machovec: „Vína je letos skoro dvakrát víc než loni, je velmi kvalitní a bude i levnější než loni“.