TCC získala Gametation zaměřenou na mobilní marketing

Digitální technologie hrají stále výraznější roli

Digitální technologie hrají stále výraznější roli Zdroj: Anna Vackova

Globální marketingová společnost TCC oznamuje akvizici společnosti Gametation, která se zaměřuje na mobilní marketing.

Společnost Gametation, sídlící v Dánsku, je předním poskytovatelem herních kampaní na mobilních zařízeních pro maloobchodníky, kteří chtějí zaujmout zákazníky a zvýšit prodeje. Digitální věrnostní kampaně od Gametation, ověnčené mnoha cenami, spolu s poutavými produkty umožňují prodejcům a značkám cílit na specifické uživatele mobilních zařízení pomocí zábavných her.

Softwarové platformy Gametation navíc umožňují získávat data o pohybu uživatelů mobilních zařízení, což umožňuje maloobchodním prodejcům lépe zacílit na zákazníky a optimalizovat dopad digitálních věrnostních kampaní. Mezi klienty firmy patří například McDonald’s, Spar UK, Statoil Fuel and Retail, Dansk Supermarked Gruppen, 7-Eleven, Copenhagen Airports a další.

TTC každý rok realizuje přes 300 věrnostních marketingových kampaní pro maloobchodní prodejce po celém světě.

„Gametation perfektně strategicky zapadá do našich dlouhodobých růstových plánů. Digitální technologie hrají při aktivním zapojení zákazníků stále významnější roli a vše se přirozeně točí kolem mobilních zařízení. Rozšířením našich kapacit v této oblasti získají naše kampaně další přidanou hodnotu díky přímému spojení se zákazníky. Zároveň tím otevřeme pro TCC nové maloobchodní sektory a zdroje příjmů založené na datech získaných z našich digitálních kampaní,“ hodnotí akvizici regionální obchodní ředitel TCC Manfred Litschka.

„Během tří let své existence se Gametation prudce rozvíjela a vyspěla v uznávaného lídra v mobilním marketingu. Spojení s vedoucí světovou společností na věrnostní marketing urychlí náš růst pomocí navýšení investic a expanzi na nové trhy díky rozsáhlé klientské základně TCC,“ uvedl provozní ředitel Gametation Kristian Ridley.