Internet Advertising Conference přináší aktuální zkušenosti v oblasti plánování a měření internetové reklamy, ukazuje trendy mediálního trhu a dynamiku různých způsobů využití internetového obsahu a marketingu prostřednictvím mobilních zařízení, videoobsahu či sociálních sítí. Na účastníky čekají čtyři paralelní celodenní programové bloky, v nichž vystoupí více než 50 přednášejících. O své zkušenosti se podělí nejen čeští zástupci nejvýznamnějších společností působících na českém internetu, ale také několik zajímavých zahraničních řečníků.
K největším tahákům patří například publisher Erik Best, který vystoupí s příspěvkem na téma provázanosti médií a mediálních agentur s obchodními a politickými zájmy. Ředitel divize Online vydavatelství Mladá fronta Petr Bednář prozradí, jak organicky růst o desítky procent ročně. Zkušenosti se stavbou nového deníku pro „multiscreenovou budoucnost“ předá ředitel obsahových služeb Centrum Holdings Jakub Unger.
O tom, jak se bude rozvíjet RTB na českém trhu v letošním roce, pohovoří Yield Manager Centrum Holdings Matěj Novák. Pět tipů pro efektivní využití RTB v online marketingovém mixu přidá Sales Director ze společnosti Sociomantic Labs Samuel Poloha. Executive Director Sdružení pro internetovou reklamu Kateřina Hrubešová představí nový datový modul NetMonitoru, který poskytuje informace o mobilních zařízeních v České republice.
Řečníci na Internet Advertising Conferenci se budou věnovat i mnoha dalším tématům, kompletní program najdete na stránkách konference http://iac.spir.cz/akce/internet-advertising-conference-2013/. Akce bude zakončena neformálním společenským večerem určeným k networkingu v klubu Cover Place, bývalém atomovém krytu nedaleko hotelu Clarion.