Tvářemi Avonu herečka Táňa Pauhofová a modelka Megan Fox

Avon v září jednak představí inovovanou kolekci líčidel Avon Color. Kampaň odstartovala na televizních kanálech skupiny Nova již v pondělí 26. srpna, a potrvá 6 týdnů. Tváří televizní kampaně je světoznámá topmodelka Irina Shayk. Třicetisekundové spoty představují hlavní atributy inovované řady Avon Color: syté barvy, snadné nanášení, vysoké krycí schopnosti a pečující složení. Reklama se objeví z více než 50 procent v hlavním vysílacím čase. Souběžně s televizní kampaní je také spuštěna tisková kampaň, jejíž lokální tváří se stala populární slovenská herečka Táňa Pauhofová. Inzerce se objeví ve vysokonákladových i prémiových titulech. Za kreativou obou kampaní stojí agentura Badger & Winters, adaptaci měla na starosti agentura TAG Worldwide.
Pětitýdenní digitální kampaň na podporu řady Avon Color byla připravena lokálně agenturou Moneyball a od pondělí je nasazena napříč webem a sociálními sítěmi. Na Facebooku je spuštěna aplikace, prostřednictvím které uživatelé mohou pokládat dotazy lokální oficiální vizážistce značky Avon. Odpovědi k nejzajímavějším dotazům budou natočeny a umístěny na Facebook a YouTube. Součástí internetových aktivit je také soutěž – výherce hlavní ceny získá společenské šaty od přední české návrhářky Taťány Kovaříkové a romantický výlet do Paříže pro dva v celkové hodnotě 80 000 Kč. Soutěž bude komunikována prostřednictvím bannerové kampaně.
Na kampaň na inovovanou dekorativní kosmetiku naváže propagace parfému Instinct, který bude k dispozici v dámské a pánské variantě. Tváří televizní i tiskové inzerce bude americká herečka a modelka Megan Fox.
Součástí obou podzimních kampaní jsou i prezentační akce na území celé České republiky, včetně využití prostorů multikin Cinema City.