V zrcadle: Jitka Bílková, Railreklam

Jitka Bílková je ve společnosti Railreklam ředitelkou pro prodej a marketing.

Jitka Bílková je ve společnosti Railreklam ředitelkou pro prodej a marketing. Zdroj: Repro Strategie

Ředitelka pro prodej a marketing ve spoelčnosti Railreklam čerpá aktuální informace po cestě do práce a z práce z rádia, aktuální zprávy čte na internetu, večer sleduje různé zpravodajské a odborné weby, o víkendu se ráda podívá na televizi a přečte si denní tisk. "Zajímavosti se dovídám také od kolegů, při různých jednáních, od přátel a rodiny," říká.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Horalka od Sedity, Salomon, Gant, Geox, Estée Lauder, Cinzano a určitě je jich více.

Jaká reklama vám v poslední době nejvíc vadí, jaká je naopak oblíbená?

Aktuálně mě, jako každý rok, pobavily některé vánoční reklamy, např. Vodafonu a stále moje oblíbená klasická Kofola zlaté prasátko. Skvělá pak byla outdoorová reklama Coca-Coly Vánoce jsou tady. Spot Dacia Duster má hezky podmanivou hudbu. Reklamy, které se mi nelíbí, vypouštím.

Co pro vás osobně znamená obor, ve kterém působíte?

Hodně, protože mě moje práce baví a navíc není stereotypní. Stále se snažím poznávat nové věci, ráda předávám své zkušenosti týmu. Denně se setkávám se zajímavými lidmi, vymýšlím pro ně nové nabídky. Důležitý je pro mne fajn kolektiv, který kolem sebe mám. Pracovat s dobrými lidmi ovlivní konečný výsledek.

Co vás v oboru aktuálně nejvíce štve?

Snažím se být pozitivní, momentálně si neuvědomuji, že by mne něco štvalo. Věci, které nám vadí, se většinou vyřeší nebo pominou.

Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?

Věřím, že budu stále mít co předávat mladším kolegům a budu pracovat s týmem zkušených lidí.