V zrcadle: Tomáš Kout, VosK Praha

Tomáš Kout

Tomáš Kout Zdroj: archiv

Marketing & Webdesign Manager společnosti VosK Praha nedá dopustit na značku Krvik Totr. "Když se ptáte na hodinky, prim u mě hraje značka Prim. Na jablka mám alergii. Autům nerozumím, ale velký respekt u mě jako svátečního řidiče pochopitelně mají dopravní značky," říká Tomáš Kout.

Odkud čerpáte denní příděl informací?

Jednoznačně na Twitteru. Přednedávnem jsem si uvědomil, že už nějakou dobu nechodím na zpravodajské servery přímo, ale výhradně tehdy, když někdo tvítne nějaký zajímavý odkaz. Oborové texty o webdesignu se šíří pouze tímto kanálem. Z domácích zpráv čtu iHNed.cz a nově jsem si předplatil magazín Reportér. Ze zahraničních periodik sleduji ještě Spiegel Online. Zprávy z politiky také rád vnímám scezené přes seriál Kancelář Blaník.

Jaká reklama vám v poslední době nejvíc vadí, jaká je naopak oblíbená?

Čím dál víc mi vadí všudypřítomné billboardy. Při letní dovolené jsem po několika hodinách jízdy Německem zjistil, proč se mi jede tak dobře: nikde žádná reklama.

Co pro vás osobně znamená marketing?

Odbyt.

Co vás na marketingu nejvíc štve?

Opět všudypřítomné billboardy. Politický marketing, který prodává tváře a vytlačuje do ústraní podstatu – zájem o věci veřejné. Kolegové, kteří odmítají pochopit, že na marketingu se podílejí všichni pracovníci. Ne stejnou měrou, ale všichni.

Kde byste si přál být ve své kariéře za deset let?

Za deset let bych chtěl být o deset let mladší a držet krok s trendy. Za předpokladu, že budu mít co říci, bych chtěl i přednášet.