Za Starbucks komunikuje nově agentura Bokem

Kavárna Starbucks

Kavárna Starbucks Zdroj: m01229, Flickr.com (CC BY 2.0)

Starbucks v České republice zahajuje spolupráci s agenturou Bokem, jež bude pracovat v součinnosti s polskou agenturou Garden of Words, kterou si vybral provozovatel sítě Starbucks ve střední Evropě AmRest jako zastřešující agenturu pro PR a digitální komunikaci na těchto trzích.

Tendr Starbucks byl výsledkem strategického rozhodnutí o potřebě konzistentnější komunikace a PR aktivit značky v regionu. Provozovatel kaváren, společnost AmRest, zvolil jednu hlavní, zastřešující agenturu, která na každém jednotlivém trhu spolupracuje s agenturou místní.

Agentura Garden of Words si pro komunikaci značky Starbucks vybrala z několika českých PR agentur společnost Bokem. Její práce zahrnuje řízení lokální tiskové kanceláře značky, produktové a korporátní PR a digitální kampaně.

„Vážíme si toho, že si nás lidé z Garden of Words vybrali a dali nám jako malé agentuře šanci pracovat pro Starbucks,“ říká ředitelka agentury Bokem Magdalena Dobruská.