Ještě lépe vyznívá porovnání hospodářských výsledků – loni EA skončila v plusu 4,2 milionu korun proti předloňským 3,5 milionu korun. Na druhé straně české pobočce světového herního obra klesla obchodní marže – z 81 milionů na 47 milionů korun. Vyplývá to z výroční zprávy za rok 2011, kterou má deník E15 k dispozici.
Česká pobočka EA většinu tržeb získala v zahraničí, v Maďarsku prodala zboží za 91 milionů korun, na Slovensku za 55 milionů. Zbylých 139 milionů firma utržila v Česku. Tržby v tuzemských obchodech přitom mírně klesly o tři procenta, naopak u slovenských sousedů narostly o 27 procent.
EA v loňském roce zabodovala především akční střílečkou Battlefield 3, sci-fi Crysis 2, sportovním simulátorem FIFA 2012 nebo herní franšízou Star Wars: the Old Republic. Podle informací Asociace herního průmyslu (AHP) se v žebříčku deseti nejprodávanější her v Česku a na Slovensku objevilo hned pět titulů od EA.
Přesná prodejní čísla firma nezveřejňuje. Výsledky EA odpovídají pohybům celkového trhu. Podle posledních údajů AHP herní trh v Česku loni narostl o 0,6 procenta na 2,2 miliardy korun (údaj zahrnuje i prodeje na Slovensku). Cifry započítávají odbyt počítačových a konzolových her a samotných herních konzolí.