Primě loni klesl zisk o 18 milionů korun

K poklesu zisku u FTV Prima došlo i přesto, že se jí zvýšily tržby z prodeje reklamy a teleshoppingu. Tržby z reklamy loni dosáhly více než 2,274 miliardy korun. To je o 428,1 milionu více než v roce 2009. Tržby z teleshoppingu se zvýšily o 12,7 milionu na téměř 23,39 milionu korun.
Podle mluvčí společnosti Jany Mrákotové se na výsledku mimo jiné projevilo hospodaření jedné z menších stanic. „Prima COOL vysílala již celých 12 měsíců a nikoliv jen devět jako v roce předchozím,“ uvedla.
Společnosti klesly tržby ze zahraničí získané především poskytnutím vysílacích práv, a to o šest milionů na 6,7 milionu korun.
Další dceřiná společnost FTV Prima Holding, TV Produkce, loni dosáhla zisku téměř 3,9 milionu korun, Regio Media vykázala zisk po zdanění 21,17 milionu korun a Česká výrobní téměř 4,55 milionu korun.