Sledování sportovní televize je nyní po registraci zdarma. Firma zatím zpoplatnění pro diváky nechystá. „Teoretickou možností do budoucna je například, že by za sledování platili ti, kteří si během přenosu nevsadí,“ uvedl mluvčí Tipsportu Lubomír Ježek.
Tipsport spolupracuje na vysílání se společností BPA sport marketing, která je držitelkou centrálních marketingových a televizních práv na extraligu ledního hokeje.
„Během prvního měsíce po spuštění internetové sportovní televize TV Tipsport sledovalo některý z online přenosů téměř 300 tisíc reálných uživatelů,“ sdělil Ježek. „Další investice do televize se budou odvíjet od zájmu a reakce diváků,“ dodal.
Tipsport měl loni čistý zisk 577,5 milionu korun, z toho výrazný podíl tvoří dividendy z dceřiných firem zaměřených zejména na kurzové sázení z nerozděleného zisku za předchozí léta ve výši 559 milionů korun.