I když objem prodaných smartphonů proti předchozímu kvartálu mírně klesl, meziročně jde o nárůst 63 procent. Třetinu dodávek představují zařízení Huawei střední a prémiové třídy, což je o sedm procentních bodů více než v předchozím kvartálu. Dodávky smartphonů Huawei do Evropy meziročně vzrostly o 98 procent, do Afriky a na Střední východ o 70 %. Na domácím čínském trhu hlásí Huawei meziroční nárůst dodávek o 81 procent a stalo se zde tržní jedničkou, když předehnalo společnost Xiaomi.
Úspěch u Huawei zaznamenaly zejména prémiové modely smartphonů. Od uvedení na trh dosáhly dodávky smartphonů Mate 7 šesti a půl milionu kusů, P7 sedmi a půl milionu a P8 čtyř milionů kusů. Nejnovější vlajkový model Mate S uvedený na veletrhu IFA 2015 v Berlíně už je nyní v prodeji na 48 světových trzích a brzy se k nim přidají další včetně toho českého. Spekuluje se také o představení nového vlajkového phabletu Huawei Mate 8.