Celkový výnos se pohybuje na úrovni 285,6 milionu dolarů, což je hluboko pod dříve očekávanou půl miliardou. „Investoři zareagovali nižším zájmem o Weibo kvůli silně regulovanému čínskému mediálnímu trhu a hlavně kvůli zpomalujícímu růstu počtu zákazníků,“ uvedla agentura Reuters.
Za zmínku rovněž stojí, že oněch 17 dolarů za jednu ADS je nejnižší možná cena, za kterou šlo cenný papír získat. Cenové pásmo bylo stanoveno mezi 17 a 19 dolary.
I přes celkové nižší ocenění však mohou mít investoři i firma důvod k radosti. Zájem o vstup na americký trh mezi čínskými společnostmi v poslední době opět silně roste, o primární nabídku v USA má zájem rekordní počet firem, které chtějí co nejvíce vytěžit z růstu amerických trhů.
Zájem je však o akcie těchto firem i ze strany amerických investorů, kteří doufají, že vydělají na prudkém růstu internetového trhu v Číně. Navzdory prvotní slabé poptávce se tak na burze zatím daří i akciím Weibo. Dosud posílily až o 41 procent.
Příjmy Weiba loni stouply trojnásobně a dosáhly 188,3 milionu dolarů (přibližně 3,7 miliardy korun), čistá ztráta klesla na 38,1 milionu dolarů ze 102,5 milionu v předchozím roce. V březnu měla firma 143,8 milionu aktivních uživatelů.