Jiné jsou rovněž přední světlomety a měnily se i koncové svítilny. V interiéru Suzuki máme očekávat lepší materiály a jak je vidět z fotek, stěhuje se sem nový multimediální systém, který už se představil třeba v menší Vitaře.
Zajímavé věci se odehrály pod kapotou. Naftová šestnáctistovka s výkonem 88 kW (120 k) zůstává, z nabídky ale zmizela benzinová nepřeplňovaná šestnáctistovka. Na její místo se stěhují hned dvě přeplňované novinky s označením Boosterjet.
Ta menší, tříválcová, má objem jednoho litru a parametry 82 kW (112 k) a 170 Nm, silnější čtrnáctistovku už dostala Vitara S. Parametry tohoto provedení jsou 103 kW (140 k) a 220 Nm. V nabídce nebude chybět ani automat a pohon všech kol.
Oficiální zdroje Suzuki ale pořád ještě na téma modernizovaného modelu S-Cross mlčí, takže i v tomto případě jde o neoficiální informace. Na jejich potvrzení ovšem určitě nebudeme čekat příliš dlouho.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz