Díky čemu český make-up oslňuje Ameriku nebo arabský svět?

Šéfka Dermacolu Věra Komárová

Šéfka Dermacolu Věra Komárová Zdroj: Dermacol

Marilyn Monroe jednou řekla, že úsměv je ten nejlepší make-up, který může dívka nosit. Nakolik je toto tvrzení platné, nechť každý posoudí sám. Pravdou ale je, že rozzářit svou tvář vedle úsměvu i líčením se lidé snaží nejméně od dob starověkého Egypta. Svět dekorativní kosmetiky je jednou z mála oblastí, která dává lidské touze po proměně celkem snadnou a rychlou odpověď. Musí se to ale umět. O tom něco ví Věra Komárová, šéfka českého Dermacolu.

Česká značka Dermacol existuje už víc než půl století. Její historie se začala psát v roce 1966 v barrandovských filmových ateliérech, přičemž u zrodu značky stála kosmetička Olga Knoblochová. Dermacol si od počátku kladl za cíl vyvinout krycí make-up na běžné použití pro osoby s kožními problémy. Z toho mimo jiné vyplývá název Dermacol: „derma“ jako kůže a „col“ jako colour, tedy barva. V šedesátých letech ho používaly hollywoodské hvězdy, což byl už tehdy pro českou značku obrovský úspěch. Zatímco se během uplynulých šedesáti let značně změnilo prodejní prostředí mimo jiné i v důsledku vyšší konkurence, receptura světově proslulého českého krycího make-upu zůstala stejná dodnes. 

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!