Nápad pro udržitelnou módu. Návrhářská dvojice do svých modelů zašívá uhlíkovou stopu

Miroslava Kohutiarová a Antonín Soukup  zakladatelé značky LAFORMELA

Miroslava Kohutiarová a Antonín Soukup zakladatelé značky LAFORMELA Zdroj: Vratko Barcík

Miroslava Kohutiarová a Antonín Soukup tvoří úspěšný fashion tandem pod značkou LAFORMELA, která se začíná prosazovat v proslulých amerických concept storech. Nyní značka prezentuje ojedinělý projekt udržitelné módy ve spolupráci s Komerční bankou.

Od svého zrození v roce 2010 se LAFORMELA věnuje pravidelné tvorbě sezonních kolekcí, opakovaně tvoří ve spolupráci se známými značkami nebo osobnostmi a také se prezentuje na týdnech módy v Praze, v Paříži, Miláně či Budapešti. Značka založená Miroslavou Kohutiarovou a Antonínem Soukupem umí zákazníka vizuálně upoutat a vyniká nadčasovým přístupem kombinujícím česko-slovenskou kulturu a historické dědictví s celosvětovými trendy. Vyhledávají ji osobnosti, jako jsou topmodelky Karolína Kurková a Hana Soukupová či designérka Lucie Koldová. Kolekce navrhuje značka čtyřikrát do roka: dvě hlavní a dvě essentials.

Značku založili designéři ještě při studiu, a tak by se mohlo zdát, že šlo jen o potřebu tvořit pod vlastním brandem, od počátku s ní ale měli důmyslné plány.  „Možná plánujeme až moc,“ říká s úsměvem Antonín. Právě plánování je ale pro směřování značky zcela klíčové a většina snů a plánů se designérům splnila. „Už víme, že na každý sen je potřeba být připraven.“

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!