Becherovka míří za oceán

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: janbecher.cz

Karlovarská Becherovka zamířila po letech plánů a příprav na americký trh do řádné distribuce v maloobchodních řetězcích i restauracích a barech.

„Nedávno jsme konečně prodej Becherovky začali testovat v oblasti Washingtonu a Bostonu. Máme velice dobré výsledky, takže nyní je výrobek už v národní distribuci po celých Státech. Příští měsíc navštívím USA a budeme se bavit, jak výrobek řádně uvést na trh,“ uvedl v rozhovoru pro deník E15 generální ředitel společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka Anthony Schofield.

Ten si tak může odškrtnout splnění jednoho z cílů, které si stanovil při nástupu do čela firmy před třemi lety.

Jakých prodejních čísel by se chtěla likérka ve Státech dobrat, je podle něho těžké říct. „Jägermeister prodává ve Státech 40 milionů litrů ročně. Kdyby se nám podařilo dosáhnout deseti procent z toho, byl bych velice spokojen,“ uvedl.

Becherovka se vyváží do 35 států světa včetně Číny, Ruska či balkánských zemí. Hlavním trhem pro likérku s více než dvousetletou tradicí je především střední a východní Evropa.

Čtete rádi E15.cz? Dejte nám hlas ve finále ankety českého internetu v kategorii zpravodajství.