Billa, Interspar a Albert chtějí prodávat přes internet | E15.cz

Billa, Interspar a Albert chtějí prodávat přes internet

ilustrační foto
ilustrační foto
• 
ZDROJ: archiv E15

ČTK, nos

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Další obchodní řetězce plánují spuštění vlastních internetových obchodů. Jako první spustilo vlastní e-shop, nabízející zboží každodenní spotřeby, na začátku letošního roku Tesco. Řetězec v příštím roce plánuje zvýšit jeho kapacitu a rozšířit službu do dalších regionů.

„Spuštění e-shopu je jednou z hlavních priorit společnosti Spar pro příští rok,“ řekl mediální zástupce Intersparu Aleš Langr. Na internetu by měla být zákazníkům k dispozici celá šíře sortimentu, tedy přes 40 tisíc produktů. Ceny mají být stejné jako v prodejnách.

Plány na zřízení vlastního e-shopu s potravinami má také Billa. „Naše mateřská společnost Rewe v Německu celý koncept prodeje přes internet rozvinula a odzkoušela. Jeho zavedení u nás je tedy jen otázkou času. Přesnější časový horizont ale nechceme v tuto chvíli uvádět,“ řekla mluvčí supermarketů Gabriela Bechynská. V nabídce by měl být kompletní potravinový i nepotravinový sortiment.

Přes internet chce prodávat zboží i Albert. Podle vyjádření firmy zřízení e-shopu ale není otázka příštího roku. Řetězec Kaufland konkrétní plány nepotvrdil. „Zajímáme se o celou řadu inovací, které vedou ke zpříjemnění nákupu zákazníků. Nebráníme se žádné z nich, nicméně v současné době nelze říci, kterou a kdy uvedeme do provozu. Týká se to i prodeje potravin přes e-shop,“ uvedl mluvčí Michael Šperl.

Naopak Globus nemá v současné době v plánu spustit prodej přes internet. „Naši zákazníci si ale mohou objednat prostřednictvím webových stránek veškerý sortiment našeho řeznictví. Objednané zboží si zákazník vyzvedne a zaplatí přímo na hypermarketu, který si zvolil,“ řekl marketingový ředitel firmy Libor Tomáš.

Řetězec Tesco, který jako první spustil online obchod s potravinami, plánuje zvýšit jeho kapacitu a rozšířit službu do dalších regionů. Služba je nyní přístupná obyvatelům Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska. Zákazníci si přes e-shop Tesca dosud koupili přes 5,5 milionu výrobků.

„Co se týče plánované expanze služby v roce 2013 jako celku, chceme růst nejen v rámci středních Čech, ale máme vytipované další aglomerace, jako například Brno. Rádi bychom tak prakticky zdvojnásobili pokrytí populace ČR,“ uvedl mluvčí řetězce Jan Dvořák.

Autor: ČTK, nos

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah