Chance odstartovala projekt. Ve světě takový není, tvrdí.

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: profimedia.cz

Sázková kancelář Chance dnes spustila na domácím trhu dosud unikátní projekt zaměřený na vyhledávání nové skupiny zákazníků. „Nejde jen o domácí novinku. Naši experti monitorovali prostředí a zjistili, že obdobný zatím není v branži nikde na světě,“ řekla E15.cz mluvčí Markéta Světlíková.

„Projekt Sázkovar je určen především těm, kteří s myšlenkou vsadit již někdy koketovali, ale běžné online sázení jim připadalo příliš komplikované,“ uvedl marketingový ředitel Lukáš Chytrý.

Firma vsadila na známé heslo: „ V jednoduchosti je síla.“ Na internetových stránkách sázející najdou výhradně sólové sázky. Tyto singl sázky jsou ve světě čím dál populárnější. Právě tento trend byl jedním z impulsů projektu.

V nabídce nebudou chybět nejzajímavější sportovní, ale i společenské sázky. Vsadit si nyní například můžete, zda dojde ke jmenování Lenky Bradáčové na pozici pražského vrchního žalobce.

Všechny sázky budou také okořeněny pikantním článkem. K Sázce o Bradáčovou láká následující text: „Smutný Pospíšil, nejistý Nečas, zmatený Blažek a rozčílený Zeman. To jsou hlavní postavy nové komedie z dílny Vlády ČR. Hlavní zápletkou je jmenování Lenky Bradáčové na post pražského vrchního státního zástupce. Kdo se bude smát poslední a komu naopak spadne brada?“ (redakčně zkráceno)

České sázkovky by za LOH měly utržit téměř půl miliardy

Petr Knybel: Když budou mít lidé informace, vsadí i na turnaj v kuličkách v Nepálu

Chance věří, že projekt připravovaný několik měsíců bude úspěšný a že osloví širší spektrum potenciálních zákazníků. Testy na slepo podle Světlíkové přinesly velmi slibné výsledky. Konkrétní čísla jsou prý obchodní tajemství.

„Hlavním tahákem pro nové klienty je první sázka zdarma,“ dodává Chytrý. Nutno dodat, že tento prvek není překvapením. V branži je poměrně běžný a užívá ho řada konkurenčních firem.

Jak si E15.cz ověřilo, unikátnost projektu spočívá především v jednoduchém přístupu a uživatelské přívětivosti pro každého laika. Marketingovou podporu své letošní akci číslo jedna hodlá firma dát zejména přes své online kanály. „Velice se nám osvědčil náš Facebook, získáváme zde i důležité informace o tom, jak to chodí u konkurence,“ upřesnila Světlíková.