Ocenění Obchodník roku udělují organizátoři již dvanáct let na základě reprezentativního expertního průzkumu veřejného mínění provedeného nezávislou agenturou Incoma GfK mezi spotřebiteli z celé České republiky a dále názorů odborné poroty a hlasování veřejnosti.
„Za oceněním se skrývá dlouhodobá součinnost všech oblastí naší společnosti. Počínaje odvedenou prací všech zaměstnanců, přes stavbu nových a přestavbu stávajících prodejen až k novinkám v sortimentu,“ řekl mluvčí Kauflandu Česká republika Michael Šperl.
„Zároveň bychom chtěli poděkovat všem svým zákazníkům za důvěru a věrnost. Ocenění bereme jako závazek pro další práci. I nadále budeme svým zákazníkům nabízet široký výběr zboží, u něhož je kvalita, čerstvost a nízká cena samozřejmostí,“ dodal.
——————————————————————————————————————-.-