Krize zahnala bezobalové obchody do kouta. Spásu hledají ve vlastních rozvozech

Bezobalové obchody se hrnou do rozvozu.

Bezobalové obchody se hrnou do rozvozu. Zdroj: Eva Fornálová

Obchod Bezobalu
„Popularita objednávání online postupně rostla až jsme se dostali do stavu, kdy podíl objednávek online tvoří až třetinu tržeb,“ říká Alex Cepek za obchod Nebaleno.
Obchod Bezobalu chce do dvou let spustit vlastní rozvoz, který se stal během pandemie velmi populárním.
4
Fotogalerie

Nejhorší období v historii. Tak označují bezobalové obchody nynější situaci, ve které ovšem stále usilují o udržení stávajících a přilákání nových zákazníků. Například řetězec  Bezobalu chce do dvou let spustit vlastní rozvoz, který se během pandemie stal velmi populárním u konkurence, a také buduje farmu. „Máme vlastní slepice, které zároveň krmíme tím, co se nám nepodařilo prodat,“ říká šéf Bezobalu Jiří Sedlák.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!