Nakupující přetížili systém nového e-shopu diskontu Lidl. Ten za první týden navštívilo sedm set tisíc lidí

E-shop Lidlu

E-shop Lidlu Zdroj: Lidl

E-shop Lidlu
E-shop Lidlu
E15 Premium s tématem Sámoška 4.0
E-shop Lidlu
E-shop Lidlu
9
Fotogalerie

E-shop diskontu Lidl navštívilo první týden fungování 700 000 lidí. Kolik lidí koupilo zboží, firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku by dalším velkým obchodním řetězcem, který spustí vlastní e-shop, mohl být Globus.

"Stránky navštívilo několik set tisíc zájemců, což dokonce v den startu vedlo k dočasnému přetížení systému," uvedla mluvčí Lidlu Zuzana Holá. Nejčastěji zákazníci objednávají oblečení a nářadí, celkem objednali více než 2300 různých výrobků. Potraviny e-shop Lidlu nenabízí.

Hypermarkety Globus zatím prodávají on-line jen víno. "Přes rok provozujeme e-vinotéku, ve které nabízíme stovky položek kvalitních vín a některé i exkluzivně. O postupném rozšíření e-shopu uvažujeme do budoucna," uvedla mluvčí Globusu Pavla Hobíková. Nyní se Globus soustředí na rozšiřování sortimentu ve svých 15 kamenných prodejnách, které postupně prochází rekonstrukcí, dodala mluvčí.

Například internetový supermarket Rohlik.cz má 160 000 zákazníků a letos očekává nejméně dvoumiliardové tržby. Společnost plánuje expanzi do Německa a dalších zemí západní a střední Evropy.

Češi při nákupech v e-shopech utratili během prvního pololetí letošního roku 46,4 miliardy korun, meziročně o 13 procent víc. Vyplývá to z údajů portálu Heureka.cz. Ve druhé půlce roku by růst měl zrychlit. Podle odhadu Asociace pro elektronickou komerci letos tržby internetových obchodů dosáhnou zhruba 115 miliard korun.

Více se o retailu dozvíte v magazínu E15 premium s názvem Sámoška 4.0. Objednávejte zde>>>

Video placeholde

E15 Premium s tématem Sámoška 4.0 • E15