Becherovka sází na TBWA

Becherovka Original mění reklamní agenturu po více než desetileté spolupráci s Mark/BBDO. Výběrové řízení bylo vyhlášeno v lednu a kromě TBWA bylo osloveno dalších šest reklamních agentur. O které agentury se jednalo, nechtějí zástupci Becherovky zveřejňovat.
Spolupráce TBWA a Becherovky začíná s okamžitou platností a první reklamní kampaň z dílny vítězné agentury by měla být on-ait podle slov marketingové manažerky značky Becherovka Original Martiny Mackové na podzim letošního roku.
„Výběrové řízení probíhalo v několika kolech, během kterých jsme důkladně prověřovali, jak agentury vnímají značku Becherovka Original a její spotřebitele. Jedním z rozhodujících kritérií pro nás také bylo, jak dokážou agentury propojit inovativní nápady s tradicí a historickými kořeny značky,“ komentuje výsledky tendru Martina Macková.
Radost z vítězství v tendru vyjádřil i Managing Director TBWA Radek Dráb: „Becherovka patří k těm několika českým značkám, které lze bez nadsázky považovat za ikonické. Jsme rádi, že budeme mít možnost navázat na to, co je pro tuto značku typické, a přitom ji dál rozvíjet.“