Bistro má tři nové seniory

Tereza Kučerová přichází do Bistra z agentury Nydrle, kde dosud působila jako account manažerka. Nyní na ni čeká nová výzva na pozici Performance Directora, ve které může uplatnit a rozvinout své zkušenosti s návrhy e-commerce řešení.
V Bistru bude zodpovídat za výkonnost a datovou analýzu zejména digitálních projektů včetně jejich dalšího strategického rozvoje. V minulosti pracovala pro klienty GE Money Bank, Hartmann-Rico, LG, ČEZ, VZP, NN či Wrigley.
Napříč médii
Senior copywriter David Podhola přestoupil do Bistra po dlouholetém působení v Publicis Prague. „Jaké bude mé působení zde? Návrhy atraktivních scénářů kampaní, které se dají rozehrát napříč médii,“ říká Podhola, který se bude na pozici senior copywritera a idea makera věnovat primárně klientům Sazka a Škoda.
Jeho jméno je za poslední roky spojené s celou řadou kampaní pro Zentivu, Nescafé, Renault, Grand Optical, Garnier nebo třeba MND.
Transcreation
Radim Kameník dosud působil v Havasu na pozici Onboarding & Quality Director. Nyní v rámci Bistra buduje a povede novou globální divizi zabývající se transcreation marketingových komunikací využívající všechny mediální kanály.
Ve své nové pozici Managing Directora se může opřít o několikaleté mezinárodní zkušenosti nasbírané mimo jiné na pozici EMEA Account Director v londýnské agentuře Tag.