Mediální společnost Empresa Media v roce 2012 hospodařila se ztrátou 37,8 milionu korun. Vydavatel týdeníků Týden a Instinkt zaznamenal celkové tržby ve výši 252 milionů korun. Vyplývá to z informací ve Sbírce listin, o kterých dnes informoval server Mediaguru.cz.
Proti předchozímu roku, kdy Empresa přebírala časopisy Týden a Instinkt od podnikatele Sebastiana Pawlowského, se tržby firmy zvýšily šestinásobně, upozornil server. Provozní výsledek v roce 2012 činil minus 32 milionů korun. Ve stejném roce Empresa Media dále získala titul Sedmička od vydavatelství Mladá fronta.
Vydavatelství Empresa Media majitele Jaromíra Soukupa v současnosti zahrnuje rovněž tištěné tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis Marketing Sales Media, dále pak elektronický deník tyden.cz. Od loňského roku do skupiny patří také TV Barrandov a produkční společnost Real TV.