ESOMAR pořádá v Praze CEE Research Forum

Radek Jalůvka: Zkoumat lidi, jejich
názory, rozumět jim
– to je přesně to,
co mě pořád na
výzkumech baví.

Radek Jalůvka: Zkoumat lidi, jejich názory, rozumět jim – to je přesně to, co mě pořád na výzkumech baví. Zdroj: Tomas Zelezny

Světová asociace výzkumu trhu a veřejného mínění ESOMAR pořádá další výzkumné fórum v regionu střední a východní Evropy. Akce se koná ve dnech 17. a 18. března 2013 v hotelu Radisson Blu Alcron Hotel v Praze. Partnery konference je Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejné mínění SIMAR a národní reprezentant ESOMAR v ČR pan Radek Jalůvka.

Hlavními předřečníky budou CEE Head of Digital ZenithOptimedia Tomáš Lauko a CEO MammothDB Steve Keil. Program nabídne pohled na inovativní výzkumné metodiky, případové studie a poznatky z regionu, které napomohou zadavatelům výzkumu a výzkumníkům lépe objevovat a využívat obchodní příležitosti.

Hlavními tématy jsou “Gamifikace výzkumu” od Jona Pulestona z GMI a “Výzkum trhu za pomocí online komunit” který přednesou Tom De Ruyck a Anouk Willems z InSites Consulting. Kratší příspěvky představí přehled digitálního výzkumu v regionu, biometrický výzkum, téma spolutvorba a výzkum kombinovanými metodami “app-sights” studie.

Na programu je dále zkoumání značek a spotřebitelského vlivu včetně nákupního chování spotřebitelů v regionu, hledání podobných potřeb v jednotlivých trzích, hodnota a potenciál síly značky, pop kultura a spojení se spotřebitelem. Na CEE Forum prezentují odborníci z BrandZ Millward Brown, Saatchi & Saatchi Think Tank, Amrest CEE, UM, Shoppercentric, T-Mobile, Kraft Foods, Neuroidea, Colibri Research a další.

„ESOMAR CEE Research Forum je unikátní regionální výzkumná konference, kde si výzkumníci a zadavatelé výzkumu vyměňují názory na nové trendy, nové poznatky a inovace ve výzkumu v regionu střední a východní Evropy. Tímto fórem vytváříme platformu pro dialog a výměnu znalostí pro firmy, které chtějí podnikat ve střední a východní Evropě.“, říká ESOMAR CEE Program Manager Alfonso Regalado.