Hlavními předřečníky budou CEE Head of Digital ZenithOptimedia Tomáš Lauko a CEO MammothDB Steve Keil. Program nabídne pohled na inovativní výzkumné metodiky, případové studie a poznatky z regionu, které napomohou zadavatelům výzkumu a výzkumníkům lépe objevovat a využívat obchodní příležitosti.
Hlavními tématy jsou “Gamifikace výzkumu” od Jona Pulestona z GMI a “Výzkum trhu za pomocí online komunit” který přednesou Tom De Ruyck a Anouk Willems z InSites Consulting. Kratší příspěvky představí přehled digitálního výzkumu v regionu, biometrický výzkum, téma spolutvorba a výzkum kombinovanými metodami “app-sights” studie.
Na programu je dále zkoumání značek a spotřebitelského vlivu včetně nákupního chování spotřebitelů v regionu, hledání podobných potřeb v jednotlivých trzích, hodnota a potenciál síly značky, pop kultura a spojení se spotřebitelem. Na CEE Forum prezentují odborníci z BrandZ Millward Brown, Saatchi & Saatchi Think Tank, Amrest CEE, UM, Shoppercentric, T-Mobile, Kraft Foods, Neuroidea, Colibri Research a další.
„ESOMAR CEE Research Forum je unikátní regionální výzkumná konference, kde si výzkumníci a zadavatelé výzkumu vyměňují názory na nové trendy, nové poznatky a inovace ve výzkumu v regionu střední a východní Evropy. Tímto fórem vytváříme platformu pro dialog a výměnu znalostí pro firmy, které chtějí podnikat ve střední a východní Evropě.“, říká ESOMAR CEE Program Manager Alfonso Regalado.