FLEMA Media Awards: Grand Prix pro Fidorku

Hlavní cenu v soutěži o nejlepší mediální kampaň v Česku a na Slovensku získala kampaň Fidorka – Vykutálená rošťanda

Hlavní cenu v soutěži o nejlepší mediální kampaň v Česku a na Slovensku získala kampaň Fidorka – Vykutálená rošťanda

Budvar, vítěz kategorie Nejlepší yužití digitálních médií
Coca-Cola uspěla v kategorii Nejlepší využití TV
IKEA a její Maxi katalog
Milka uspěla v kategorii Nejlepší malá kampaň
Samsung byl stejně jako loni nejlepší v kinech
7
Fotogalerie
Hlavní cenu v soutěži o nejlepší mediální kampaň v Česku a na Slovensku získala kampaň Fidorka – Vykutálená rošťanda. Titul Inovativní zadavatel pro rok 2013 získává společnost Mondelez Czech Republic, Inovativní agenturou byl vyhlášen Starcom. Slavnostní vyhlášení probíhalo ve čtvrtek večer v pražském hotelu Corinthia.

Na letošním ročníku FLEMA Media Awards bylo uděleno všech jedenáct cen. Neopakovala se tedy situace z loňska, kdy nebyla vyhlášena Nejlepší kampaň, ačkoliv letos se na shortlist ve třech kategoriích probojovala pouze jediná práce.

Nejspokojenější odcházeli v pozdních večerních hodinách z posledního patra hotelu určitě zástupci společnosti Mondelez CR. Jejich Fidorka získala kromě Grand Prix ještě titul Nejlepší kampaň a díky Milce si od Georga Hodka z Isify převzali cenu pro Nejlepší malou kampaň.

Podívejte se na galerii nejúspěšnějších prací:

V případě kampaně na Fidorku Mondelez spolu s mediální agenturou Starcom využil kromě klasických televizních spotů i řadu netradičních způsobů, jak na svou značku upozornit. Například na Primě se na Apríla během dne objevilo celkem 39krát zrnění nebo spoty obrácené vzhůru nohama.

Na internetu se 1. dubna objevila zpráva o nové okurkové příchuti Fidorek, v regálech obchodů byly umístěny mluvící krabičky a aprílový žertík se přenesl i do kin, kde návštěvníky vyděsila zpráva o zrušeném představení.

Na shortlist se letos probojovalo 16 prací z 54 přihlášených. Ve finálovém klání byla největší tlačenice v kategoriích Nejlepší využití OOH a Nejlepší využití digitálních médií, kam porota poslala po čtyřech kampaních. V OOH nakonec uspěla IKEA s MAXI katalogem na zastávkách MHD a v digitálu získal cenu Budvar za kampaň Po nealku se písmenka nepletou, která proběhla na Centrum.cz v prosinci 2012.

Výsledková listina FLEMA Media Awards:

Grand Prix

Fidorka – Vykutálená rošťanda / Starcom Media Vest Group (cz)

Inovativní zadavatel

Mondelez CR

Inovativní agentura

Starcom Media Vest Group

Nejlepší kampaň

Fidorka – Vykutálená rošťanda / Starcom Media Vest Group (cz)

Nejlepší malá kampaň

Milka – Ukáž svou lásku celému světu / Starmedia Co (cz+sk)

Nejlepší využití TV

Coca-cola – Multiscreen SuperStar / Starcom Media Vest Group (cz)

Nejlepší využití tisku

Jägermeister – Hegermeister / Attention!Media s.r.o.(cz)

Nejlepší využití rádia

Otrivin – Aj s nádchou sa dá zabaviť / Starmedia Co. (sk)

Nejlepší využití OOH

Ikea – I malá změna může váš domov nečekaně rozsvítit / MEC Czech (cz)

Nejlepší využití digitálních médií

Budweiser Budvar – Po nealku se písmenka nepletou / PHD (cz)

Nejlepší využití kinoreklamy

Samsung – Živý kinospot / digita.sk (cz+sk)

Kampaně, které se probojovaly na shortlist najdete zde:

Informace o průběhu loňského ročníku soutěže najdete tady:

Flemedia na rebrandingu spolupracují s agenturou Cream PragueFlemedia na rebrandingu spolupracují s agenturou Cream Prague