Fortuna nasazuje konkurenci Sportce

Loterie Fortuna

Loterie Fortuna

Sázková kancelář Fortuna alespoň prozatím pochovala Rockyho. V konceptu, který loni uvedl značku Fortuna na trh, se kampaň na nové SuperLoto určitě odehrávat nebude. Kampaň na SuperLoto bude produktovější a její přípravu nedostala na starosti agentura Kaspen/Jung von Matt, ale Daniel Růžička a jeho Adwood Advertising.

Formát, ve kterém se tipuje šest čísel ze čtyřiceti devíti, sloupeček za 12 korun, dva tahy v každém slosování, losování třikrát týdně a v neposlední řadě vysoké výhry, to jsou argumenty, kterými chce Loterie Fortuna přesvědčit sázející. Cílit chce na stávající sázkaře konkurenční Sportky, případně na dříve narozené, kteří by mohli skupinu sázkařů omladit.


Nová loterie startuje 2. května a ve stejném termínu začíná v tištěných médiích několikaměsíční kampaň. 14. května se k tisku připojí televizní spot a postupně se budou přidávat i další média. Fortuna počítá i s aktivní podporou v místě prodeje a s využitím sociálních sítí. „Před přípravou kampaně na SuperLoto jsme oslovili dvě menší agentury a svým návrhem nás přesvědčil AdWood zkušeného Dana Růžičky,“ řekl Strategii marketingový ředitel Fortuny Zdeněk Lang, konkrétní podobu kampaně ale zatím neprozradil.