GroupM koupila H1.cz

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: Profimedia.cz

Skupina mediálních agentur GroupM, dceřiná společnost agenturní sítě WPP, koupila 100% podíl v H1.cz. Agentura H1.cz se tak zapojí do skupiny subjektů zaměřených na performance marketing, která ve světě vystupuje pod značkou Quisma. H1.cz tímto prodejem současně definitivně ukončila svojí rozluku s Ataxo a jeho majitelem, investičním fondem Garvest.

H1.cz byla založena v roce 2006 v Praze. Specializuje se na výkonnostní marketing. Momentálně zaměstnává přes 90 lidí a mezi její klienty patří společnosti jako Vodafone, Home Credit, Beiersdorf a Tchibo. Agentura má pobočky v Praze a Bratislavě. Čistý auditovaný obrat H1.cz a H1 Slovakia na konci roku 2012 činil přibližně 75 miliónů Kč.

GroupM v Česku a na Slovensku zastřešuje mediální agentury Mediaedge, Mindshare, Mediacom a Maxus.