Je to jen jídlo! IKEA promuje nový katalog

Podle průzkumu, který si IKEA nechala vypracovat agenturou STEM/MARK, má 77 procent Čechů příchod návštěvy spojený s řadou očekávání a obav. Katalog IKEA pro rok 2017 chce proto své zákazníky inspirovat k tomu, aby se zbavili konvencí a vysokých očekávání kolem života v kuchyni a stresu během příprav na návštěvu.
Katalog přináší inspiraci, jak si vychutnat samotné stolování v přítomnosti blízkých namísto úzkostlivého střežení stolovacích návyků. IKEA v něm chce zákazníky podpořit v tom, že neexistují žádná pravidla pro to, jak si užít společnou večeři s rodinou nebo společenský večer s přáteli.
V pořadí již 66. vydání katalogu IKEA čítá 324 stran plných inspirace a nově obsahuje i 13 příběhů ze světa IKEA, které čtenáře vezmou na cestu kolem světa do různě zařízených domácností. Můžeme tak nahlédnout do domovů v různých kulturách a koutech světa a získat inspiraci, jak si osobitě zařídit právě tu svou oázu klidu a bezpečí. Katalog IKEA se tiskne v 211 milionech kopií, které poputují do 48 zemí v 33 jazykových verzích.
Distribuce katalogu IKEA začala v České republice 11. srpna. Digitální verzi představí IKEA 18. srpna na stránkách IKEA.cz/katalog, mobilní aplikace bude ke stažení zdarma na AppStore a Google Play.
Dostupná bude pro chytré telefony, tablety, stolní počítače, notebooky a v neposlední řadě pro poslední generaci Apple TV. Aplikace obsahuje přes tři hodiny interaktivního obsahu, řadu průvodních krátkých filmů, nápady a tipy přímo od spolupracovníků IKEA.
Funkce virtuální reality umožňuje 360° prohlídku prostoru. Díky funkci rozšířené reality budou mít čtenáři navíc možnost si vyzkoušet, jak by vybrané produkty IKEA vypadaly přímo u nich doma.