Kampaň ČSOB: Fotky od tetičky a peníze v tahu

Bezpečnostní kampaň ČSOB od Symbia

Bezpečnostní kampaň ČSOB od Symbia Zdroj: Symbio

Petr Novotný , Strategie
ČSOB a Era Poštovní spořitelna spouští novou kampaň na bezpečnost elektronického bankovnictví. Stojí za ní Symbio Digital.

Počet kybernetických útoků meziročně stoupá o desítky procent, navíc útoky jsou stále propracovanější a nebezpečnější. Přibližně 70 % evidovaných útoků na elektronické bankovnictví představují metody sociálního inženýrství, z nichž valnou většinu tvoří útoky na sociálních sítích, zejména na Facebooku.

ČSOB a Era Poštovní spořitelna proto spustily dlouhodobou kampaň na kybernetickou bezpečnost. Jejím základem je akční, zábavně-naučné video, jež diváky upozorní na nejčastější triky podvodníků, kteří se v online světě snaží dostat k penězům na našich účtech. Napínavý voice-over patří Pavlovi Rímskému.

„Věříme, že video lidem pomůže uvědomit si, na co si mají v internetovém prostředí dávat pozor a jakým chybám se vyvarovat při práci s elektronickým bankovnictvím. Zároveň chceme diváky pobavit,“ říká Radovan Kuštek, manažer digitálního marketingu ČSOB.

Video, které vzniklo ve spolupráci s agenturou Symbio Digital, bude mít podporu na Facebooku a YouTube. Součástí kampaně bude i propagace nové misrosite www.csob.cz/portal/bezpecnost zaměřené na bezpečnost elektronického bankovnictví a karet, kde klienti najdou praktické rady a tipy, jak chránit své soukromí i finance. Kromě online médií a sociálních sítí podpoří kampaň direct maily a PR.