Kampaň O2 TV motá lidem hlavu

Prodejna O2 na pražské Flóře v hávu nové kampaně

Prodejna O2 na pražské Flóře v hávu nové kampaně Zdroj: O2

Operátor O2 přichází s kampaní, ve které ukazuje všechny unikátní funkce své digitální televize O2 TV. Za zpracováním opět stojí interní kreativní tým O2.

Kampaň promující výhody O2 TV je postavena jako velkolepá módní show. Divákům prezentuje tu nejatraktivnější televizi, která zamotá hlavu úplně každému. Hudební emoce dotváří hit Robbieho Williamse „Let me entertain you“.

„V kampani využíváme jednoduchý princip přepínání obsahu v TV hlavě, ve které střídáme různé typy pořadů a předvádíme jednotlivé funkce,“ říká Milan Šemelák, šéf interní kreativní agentury v O2.

Kampaň připravil interní kreativní tým O2, produkci zajistila společnost Armada Films. Režie se zhostil Tomáš Řehořek, který s O2 spolupracoval již v minulosti. Za vizuální stránkou stojí známý fashion fotograf Standa Merhout.

Kampaň poběží v televizi, na internetu, v outdooru a tisku. Doplní ji i komunikace ve značkových prodejnách O2. V televizi budou vysílány šedesáti- a dvacetisekundové spoty na kanálech Prima Group a Barrandov Group. Netradiční pojetí získaly i billboardové plochy, na kterých se objeví dlouhonohé modelky s televizními hlavami.

Online kampaň stojí na viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou. O2 využije i nestandardní interaktivní formáty, kde vsadí na influecnery – youtubera Jonáše Čumrika a netradiční duo tvořené snowboardistkou Ester Ledeckou a českou blogerkou Dominikou Myslivcovou.