Kofola nasadila další spot o lásce. Tentokrát učitelky a žáka

Kofola

Kofola

O novém spotu na Kofolu se zase mluví. Za 24 hodin ho na YouTube zhlédlo skoro osm tisíc lidí a na Facebooku mu dalo palec nahoru víc než tisíc fanoušků. Reklama na Kofolu Original Extra bylinkovou, která běží od 2. listopadu, ale vyvolává i záporné reakce.

„To jste teda hodně ulítli… Kontroverzní reklama je sice fajn a bývá úspěšná, ale to tento případ nebude,“ ozývá se jeden z nesouhlasných komentátorů pod novým spotem na facebookovém profilu Kofoly. A není sám. Lidí, kterým vadí milostný poměr učitelky a žáka v úplně novém spotu na Kofolu Original Extra bylinkovou, je víc.

„Někomu se třeba reklama líbit nebude, ale už i tím, že o tom bude mluvit, ho vlastně zaujala. U mě za jedna, ale co si pamatuju našeho učitele histologie, tak s ním bych se teda nelíbala, fuuuuj,“ reaguje další z uživatelek sociální sítě. Mezi komentáři se objevují i stížnosti, že v novém spotu chybí slogan Když ji miluješ, není co řešit.

Kofola zahájila kampaň na nápoj, který do prodejní sítě expeduje už od začátku října. Kofola Original Extra bylinková je vylepšená výtažkem z bylinek, konkrétně z máty, hořce a pampelišky, a měla by podporovat lepší trávení.

Koncept kampaně vznikl v reklamní agentuře Kaspen/Jung v. Matt a kromě spotu, který režírovala Jasmína Blaževič, jsou připravené i vizuály pro tisk, internet a místo prodeje.

Spot o bylinkách a poměru učitelky a studenta poběží v televizi do půlky prosince a pak uvolní místo legendárnímu Prasátku. „Vánoční spot s prasátkem bychom si nedovolili nenasadit… Češi by bez něj nepoznali, že přicházejí Vánoce,“ říká s nadsázkou marketingový ředitel Kofoly Jiří Vlasák.