Luftballon vytvořil komunikaci pro Českého lva | E15.cz

Luftballon vytvořil komunikaci pro Českého lva

Vizuál Českého lva od agentury Luftballon
Vizuál Českého lva od agentury Luftballon
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Petr Novotný

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Autorem komunikačního konceptu pro 23. ročník Českého lva je agentura Luftballon.

Koncept vychází z geometrického motivu Českého lva, který je zobrazen na dně sošky Český lev. Koncept bude použit na všech tiskových materiálech (print, CLV, program apod.), ale objeví se i v TV upoutávkách a přímo na scéně během slavnostního večera v pražském Rudolfinu.

„Motiv lva jsme rozdělili na samostatné trojúhelníky, které se volně pohybují prostorem a tvoří různé objekty symbolicky spojené s filmem,“ říká Ondřej Souček z Luftballonu a dodává: „Koncept je flexibilní a trojúhelníkové plošky nám dovolují symbolicky ztvárnit všechny ka-tegorie Českého lva.“

Slavnostní ceremoniál 23. ročníku Českého lva se uskuteční v sobotu 5. března 2016 ve Dvořáko-vě síni pražského Rudolfina a v přímém přenosu jej odvysílá Česká televize. Moderátorkou bude opět Lucie Výborná a režisérem přenosu Michal Čech.

Autor: Strategie, Petr Novotný

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah