Machři z Hornbachu v HbbTV kampani
Hornbach přichází s první synchronizací HbbTV reklamy s klasickými dvacetivteřinovými televizními spoty. Kampaň s názvem „Tvůj projekt patří jenom tobě“ realizuje agentura Médea Interactive.
Reklamní formáty a aplikace v HbbTV využívají hybridní technologii, která kombinuje televizní vysílání s interaktivitou internetu. Bannery Hornbachu se zobrazují během spotů vysílaných v rámci skupiny Prima.
„Nejedná se o speciálně vytvořenou reklamu, ale o synchronizaci banneru se spotem klienta. Jsme první na trhu v synchronizaci dvacetivteřinového televizního spotu klienta s HbbTV bannerem,“ uvedla Šárka Wagenknecht, ředitelka Médea Interactive.
Televizní a online část kampaně odstartovala již v srpnu. HbbTV bannery se přidaly 10. října na TV Prima, Prima Cool, Prima Max, Prima Zoom a Prima Love. Od 14. října jsou vůbec poprvé nasazovány rovněž v aplikaci Počasí televize Prima.
Díky synchronizovanému propojení digitální televize s internetem umožňuje HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) divákům přímou interakci v televizním vysílání, zatímco nadále sledují vysílaný program. Tuto technologii už nyní v Česku využívá přes milion TV příjímačů.
„Je to lákavý a interaktivní způsob představení našich služeb zákazníkům. Cílem této HbbTV synchronizace je aktivně zapojit i pasivní televizní diváky a naučit je, v duchu naší kampaně, ,milovat svůj projekt'. Tedy nebrat například rekonstrukce bydlení jako povinnost, ale spíše jako svou vášeň,“ říká David Kolář, ředitel marketingu společnosti Hornbach.
Nyní lze u nás využívat tři reklamní formáty pro HbbTV zobrazení. Nejčastějším je zobrazení reklamního banneru během vysílání. Ten vybízí diváky ke stisknutí červeného tlačítka, které ho přesměruje na připravenou microsite inzerenta. Je však také možné využít inzerci formou videospotu nebo umístění reklamního odkazu do menu aplikace dané televize.