Naplňte svůj životní příběh, nabádá iDnes

idnes

idnes

Různé talentové, topstarové a další životně-fatální televizní reality show zasahují už i internet. Zpravodajský portál iDnes.cz spustil 5. září kampaň, která má oslovit především mladou generaci (www.idnes.cz/tvujpribeh). Propagace je spojená se soutěží pro lidi ve věku od 18 do 24 let a motivuje je ke splnění zajímavého životního cíle.

Koncept „první zpravodajské reality show“ připravila pro iDNES.cz reklamní agentura Jabara z Brna.

Každý, kdo se do soutěže přihlásí a přispěje svým příběhem, bude zařazen do hodnocení odborné poroty, která vybere 100 semifinalistů.

V druhé polovině října se na iDNES.cz uskuteční závěrečné hlasování, ve kterém čtenáři a fanoušci soutěžících vyberou z řad semifinalistů konečnou padesátičlennou skupinu. Každému z této padesátky, kterému se podaří doložit splnění stanoveného cíle, pak iDNES.cz vyplatí odměnu 100 tisíc korun.

Hlavním mottem kampaně je „A co tvůj příběh… Už začal?“ „Chtěli jsme, aby se mladá generace nechala inspirovat světem okolo, děním, zprávami nebo příběhy druhých, které často zveřejňujeme na našem serveru,“ uvedl ředitel iDNES.cz Jaroslav Kábele. iDNES.cz má pro finalisty, kteří splní stanovený cíl, připravenu sumu pět milionů korun.

Imagová kampaň iDNES.cz proběhne ve třech vlnách. V první a zároveň hlavní fázi, která má mediální hodnotu 20 mil. Kč, bude iDNES.cz komunikovat VIP osobnosti. Ty se objeví zejména v tiskové inzerci v MF DNES, Lidových novinách, deníku Metro či týdeníku Euro a na bannerových plochách všech ostrovů portálu iDNES.cz a Kraje.iDNES.cz.

Kampaň bude také podpořena rádiovými spoty na Evropě 2, Frekvenci 1, Impulsu, Expresu a rádiu Classic a dále videospoty na TV Óčko, Prima Cool a v síti kin Cinestar. Video spoty byly natočeny ve studiu FairFilm pod režisérským dohledem Miloše Zábranského.