Native PR pro Českou bankovní asociaci

Česká bankovní asociace si vybrala Native PR jako strategického poradce v oblasti vztahů s veřejností. Součástí aktivit bude také PR komunikace tématu bankovních poplatků.

Dlouhodobým cílem spolupráce je rozvoj pověsti českého bankovnictví a budování povědomí o klíčových otázkách, které s bankovními službami souvisejí. Agentura aktuálně usiluje také o vyváženost veřejné debaty o bankovních poplatcích, která se rozpoutala na jaře letošního roku. Jedním z prvních výsledků spolupráce tak bylo spuštění informačního webu www.sporopoplatky.cz.

„Přestože je u nás pověst bank mnohem lepší než v jiných evropských zemích, nemůžeme být s tím, jak nás veřejnost vnímá, zcela spokojeni. Klienti mají k dispozici širokou konkurenční nabídku moderních a stále se zlevňujících služeb, naše banky jsou zdravé a dobře řízené, ale přesto se nevyvarujeme témat, která jsou přijímána kriticky, nebo o nich není veřejnost dostatečně informována. Native PR nám poskytuje účinnou poradenskou i realizační podporu ve strategické i taktické rovině komunikace“, říká Jan Matoušek, zástupce výkonného ředitele České bankovní asociace.