Nový web Sazky inspirovaly mobilní appky
Sazka se netají tím, že aby byl její web přehledný, inspirovala se obchody s mobilními aplikacemi. Interaktivní widgety informují o vylosovaných číslech, aktuálních jackpotech, dění na sociálních sítích a dalších aktivitách Sazky.
„Chtěli jsme, aby nový web Sazky získal na modernosti, přehlednosti a byl srozumitelný pro každého. Nový web by měl zákazníka vtáhnout co nejvíc do hry. Velmi jednoduchou formou se snažíme vysvětlit i mechaniku a pravidla našich her, aby si zážitek ze hry mohli dopřát i ti, kdo si u Sazky ještě nikdy nevsadili,“ vysvětluje Eva Štípková, Head of Digital Marketing Sazky.
Na novém webu má každá z loterií dostatečné místo a jasnou strukturu, včetně možnosti zkontrolovat si své sázky a výhry. Větší prostor dostávají i další informace, jako aktuální kampaně a soutěže, ale i další aktivity Sazky, např. podpora sportu u dětí. Nový web Sazky je dostupný i ve verzi pro mobilní platformy.
Za UX a grafickou podobou stojí agentura Symbio Digital, která se Sazkou dlouhodobě spolupracuje. Část UX řešení měla na starosti také agentura SinnerSchrader.