ODS představila koncept kampaně a svoje první téma

ODS představila svou kampaň

ODS představila svou kampaň

Občanská demokratická strana dnes oficiálně zahájila svou předvolební kampaň. Zatím představila jen první z několika témat, další body volebního programu bude odhalovat postupně.

„Představujeme tradiční hodnoty, ale zároveň chceme ukázat, že se dokážeme přizpůsobit moderním trendům v komunikaci. Chceme lépe mluvit s novináři i s voliči,“ uvedl dnešní tiskovou konferenci na střeše sídla ODS pověřený předseda strany Martin Kuba.

Úvodní fáze kampaně začala už minulý víkend, kdy se na billboardech objevil hashtag Volím_pravici s logem sociální sítě Twitter. „Letošní kampaň bude víc než v minulosti sázet na sociální sítě, ale kromě toho bude samozřejmě vidět i v klasických médiích,“ řekl Strategii tiskový mluvčí ODS Jiří Sochor. V následujících dnech by se mělo na vizuálech objevit i první konkrétní téma ODS, První byt a první práce, tedy příslib podpory mladých lidí, kteří vstupují do života. Další témata kampaně budou představována postupně.

2981431:normal690:true:true

ODS zároveň předvedla stan, se kterým se její dobrovolnický Modrý tým chystá objet republiku. Říká mu Diskusní kavárna a nabídne v něm kromě stranických materiálů, kávy a koláčků i wi-fi signál a lidem s chytrými telefony i jakýsi rozcestník, který je nasměruje na komunikační kanály jednotlivých kandidátů.

Rozpočet kampaně ODS je, stejně jako u ostatních stran, oproti volebnímu roku 2010 značně omezený. Zatímco v posledních volbách do poslanecké sněmovny strana utratila 213 milionů korun, letos má k dispozici pouhých 40 až 50 milionů, které čerpá ze stálého kontokorentního účtu.