ODS představila koncept kampaně a svoje první téma

„Představujeme tradiční hodnoty, ale zároveň chceme ukázat, že se dokážeme přizpůsobit moderním trendům v komunikaci. Chceme lépe mluvit s novináři i s voliči,“ uvedl dnešní tiskovou konferenci na střeše sídla ODS pověřený předseda strany Martin Kuba.
Úvodní fáze kampaně začala už minulý víkend, kdy se na billboardech objevil hashtag Volím_pravici s logem sociální sítě Twitter. „Letošní kampaň bude víc než v minulosti sázet na sociální sítě, ale kromě toho bude samozřejmě vidět i v klasických médiích,“ řekl Strategii tiskový mluvčí ODS Jiří Sochor. V následujících dnech by se mělo na vizuálech objevit i první konkrétní téma ODS, První byt a první práce, tedy příslib podpory mladých lidí, kteří vstupují do života. Další témata kampaně budou představována postupně.
ODS zároveň předvedla stan, se kterým se její dobrovolnický Modrý tým chystá objet republiku. Říká mu Diskusní kavárna a nabídne v něm kromě stranických materiálů, kávy a koláčků i wi-fi signál a lidem s chytrými telefony i jakýsi rozcestník, který je nasměruje na komunikační kanály jednotlivých kandidátů.
Rozpočet kampaně ODS je, stejně jako u ostatních stran, oproti volebnímu roku 2010 značně omezený. Zatímco v posledních volbách do poslanecké sněmovny strana utratila 213 milionů korun, letos má k dispozici pouhých 40 až 50 milionů, které čerpá ze stálého kontokorentního účtu.