Ogilvy & Mather zvítězila v tendru Vysoké školy báňské

Vysoká škola báňská

Vysoká škola báňská

Ve výběrovém řízení Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava na realizaci popularizační kampaně uspěla reklamní agentura Ogilvy & Mather.

Vysoká škola báňská připravuje za finančního přispění Operačního programu pro konkurenceschopnost popularizační kampaň zaměřenou na širokou veřejnost, studenty a žáky SŠ a ZŠ. Cílem kampaně bude zatraktivnit pro dnešní mládež technické a vědecké obory a zdůraznit jejich perspektivu v reálném životě. Konečná hodnota zakázky je více než 15 milionů korun.

Vypsaného tendru se zúčastnilo celkem šest zájemců a podle informací, které byly 15. dubna uveřejněny ve Věstníku veřejných zakázek, v něm zvítězila agentura Ogilvy & Mather. „Naším cílem bude změnit pohled dnešních gymnazistů na studium technických oborů a zdůraznit, že nejsou o nic méně atraktivní, než obory humanitní či ekonomické. Chtěli bychom vzbudit jejich zájem vtipnou a poutavou formou kampaně,“ okomentoval získání nového klienta Executive Managing Director Ogilvy&Mather Ondřej Obluk.