Ondřej Thomas opouští GfK

Ondřej Thomas

Ondřej Thomas

Odchod generální ředitele výzkumné agentury GfK Czech zřejmě souvisí se změnou globální strategie a propojení české a slovenské pobočky.

V souladu s novou globální strategií GfK „Own the Future,“ která klade důraz na užší propojení v rámci stanovených regionálních celků, a na základě vize spojení sil české a slovenské pobočky, bude mít GfK Czech a GfK Slovakia jednoho Managing Directora. Ve středu bylo rozhodnuto, že se jím stane šéf GfK Slovakia Martin Mravec.

„Prvořadým úkolem Ondřeje Tomase, který ve funkci generálního ředitele GfK Czech setrvá do konce tohoto roku, byla komplexní restrukturalizace GfK Czech. Tříletý projekt transformace byl završen v lednu 2011 k naprosté spokojenosti vlastníků i centrály. V letošním roce na projekt bezprostředně navázaly přípravy na implementaci globální strategie, která byla oznámena na jaře 2011, a jejíž nedílnou součástí je posílení třiceti klíčových trhů, mezi něž trhy v Česku a na Slovensku také spadají. I tyto kroky jsou nyní úspěšně dokončeny a Ondřej Tomas se rozhodl pokračovat v kariéře mimo výzkum trhu, na restrukturalizačních projektech v oblasti investičního managementu,“ uvádí tisková zpráva GfK.

Martin Mravec, který od 1. 1. 2012 rozšíří svou odpovědnost i na řízení GfK Czech, řídí GfK Slovakia od roku 2005, od roku 2001 v agentuře působil na pozici Client Service Director.