PIAF prodloužil uzávěrku do 19. dubna

Hodnotící systém PIAF umožňuje přihlásit jakoukoliv inovativní práci ATL, BTL, mediálního plánování, podpory prodeje, designu a tvorby brandu. Speciální kategorie se zaměřují na pivní reklamu a zakázky pro státní a veřejné instituce.
Vizuální styl letošního ročníku soutěže vytvořila reklamní agentura Ogilvy & Mather ve spolupráci s Mather Advertures. Zatím se jedná o grafiku webových stránek, bannerů a vizuálů pro tiskovou reklamu a OOH.
„Letošní komunikaci soutěže jsme pojali v drsnějším ‚punkovém‘ stylu, takže na vizuálech můžete vidět třeba Moleskin splachovaný do záchodu nebo makrodetaily tváří porotců. Tomu odpovídá i celkově syrový vizuální styl,“ říká Art Director Ogilvy&Mather Petr Radotínský. Na kreativě kampaně se kromě něj podíleli Will Rust, Tomáš Belko, a Marek Linhart.
Ocenění v PIAF se započítává do globálního žebříčku kreativců PIAFYS i hodnocení Agentury roku. V loňském roce dosáhlo na ceny osm tuzemských prací z celkem zhruba padesátky, což je nejvíce za dobu trvání PIAF od roku 2010.