Sdružení pro značkové výrobky rozjelo kampaň „Perte chytře, méně je někdy více!“

Televizní reklamní kampaň ČSZV běží na kanálech Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a ve skupině AT media od 21. července. Televizní 30sekundový spot, který vznikl v agentuře TBWA, namluvil Martin Preiss.
Reklama klade důraz na komunikaci výhod kompaktovaných pracích prášků – menší množství prášku vypere stejné množství prádla, což je praktické a šetrné k životnímu prostředí. Vizuálně dominantní je v animované reklamě motiv postavy pracího prášku, která seznamuje spotřebitele s jeho kompaktovanou formou, upozorňuje na nutnost vybírat prací prostředky podle počtu pracích dávek a nabádá ke správnému dávkování a chytrému praní.
Televizní kampaň je součástí iniciativy Pereme chytře, se kterou na tuzemském trhu přišlo ČSZV pod hlavičkou A.I.S.E. Kampaň je kromě televizních spotů podpořena i PR aktivitami, edukativním videem a webovou stránkou www.peremechytre.cz.
Spot